Te anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Lotte - WaarBenJij.nu Te anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Lotte - WaarBenJij.nu

Te anau

Blijf op de hoogte en volg Lotte

25 Januari 2019 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Savonds is het zover. Na een week zien we eindelijk de jongens weer in te anau. Hun zijn net terug van hun great walk: the Kepler track. We spreken af in de lokale supermarkt waar ik Luis verras met een verrassing knuffel waarbij ik hem bijna omduw omdst hij het niet zag aankomen (tja das de definitie van verrassing) Savonds verblijven we bij een betaalde campground (in dit gebied moet je voor alles betalen), maar we kunnen wel weer met z'n 4en eten en we moeten ook veel bijpraten na een week appart te zijn geweest.

De ochtend erna helpt de eigenaar van de camping ons om onze opklap tafel te maken. We hebben eindelijk weer een tafel! En gaan naar de jongens toe die in de bieb zitten voor wifi en stroom. Ik zou eigenlijk vandaag afspreken met achter familie maar die zijn druk dus vragen het uit te stellen naar morgen of overmorgen. Alleen dan veranderen onze plannen. We besluiten vandaag al richting mildford sound te gaan rijden omdat er heel veel te zien is onderweg. En als we terug komen zijn hun weer naar huis.

Dus wij doen nog even boodschappen omdat in de milford sounds helemaal niks is. Als Luis, nico en ik bij hun auto staan om de plannen te bespreken komt er een vrouw naar ons toe. Dat ze heeft gezien dat er een auto tegen ruby is aangereden en dat ze een briefje heeft achter gelaten met de nummerbord van de auto en haar gegevens als de verzekering met haar zou willen praten. Dus de jongens besluiten die auto te gaan zoeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Te Anau

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2019

Lake Hawea

08 Februari 2019

Wanaka

07 Februari 2019

Queenstown deel 2

07 Februari 2019

Arrowtown

06 Februari 2019

Glenorchy
Lotte

Ik ga hier proberen mijn reis in Thailand en Nieuw Zeeland met jullie te delen. Polarsteps was het hem toch niet dus terug naar de bekende waarbenjij.

Actief sinds 23 Aug. 2018
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 12431

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: