Lumsden - Reisverslag uit Lumsden, Nieuw Zeeland van Lotte - WaarBenJij.nu Lumsden - Reisverslag uit Lumsden, Nieuw Zeeland van Lotte - WaarBenJij.nu

Lumsden

Blijf op de hoogte en volg Lotte

30 Januari 2019 | Nieuw Zeeland, Lumsden

Onderweg naar Lumsden realiseer ik mij dat ik vergeten ben om te tanken (overkomt mij nooit!). Het duurt nog even tot het volgende tankstation... Met 60 km per uur rijden en knipperlichten aan eindig ik bij het tankstation. De meter was al onder de 'empty' streep. Jamie ligt al die tijd te slapen en heeft dus niks door.

Na het tanken en het laatste stuk gereden te hebben, komen we in Lumsden aan. Er is een 'freedom camping' dat om een oud trein station is gesitueerd. Er staat zelfs nog een trein op een stuk rails. Er zijn picnic tafeltjes op het oude station en wastafels, super leuke plek. Om te douchen kunnen we een sleutel huren bij de plaatselijke supermarkt, voor het lokale zwembad. Eenmaal daar is er een open douche. Goede manier om snel close te worden. Hahaha.

We koken samen en zien al snel dat hier een groep Duitsers (15+ mensen) zijn die van lawaai houden. Ze praten hard en luisteren naar harde muziek. En dat terwijl ze letterlijk naast ons zitten dus wij kunnen elkaar amper nog verstaan.

's Avonds komt er een local langs, hij checkt de plek elke avond even terwijl hij zijn hond 'Coco Chanel' uitlaat. Super leuk. Al snel komt hij ook naar mij en vraagt 'uit welk deel van Duitsland kom jij.' Hij dacht dat we bij die groep hoorde. Kortom een teken dat ik teveel met Duitsers reis. Hahaha.

De dag erna doen we lekker niets, aangezien we beloofd hadden op de jongens te wachten. Het is heerlijk weer dus genieten we daarvan. Janne en ik hebben op een gegeven moment een momentje dat we opgaan in de muziek en dansen daarop, wat leuke blikken van voorbijgangers geeft.

Ook kopen we een 2 liter pak ijs die we met z'n drieën opeten. Wij vol enthousiasme als we beginnen. Alleen hebben we al snel buikpijn. Dus wij even wachten om daarrna weer verder te eten. Ook doen Jamie en ik een handwas en een normale was, wat we vervolgens laten drogen in/aan de auto. Na 3 uur is het meeste al droog, perfecte dag voor de was.

's Avonds verplaatsen we de auto's naar 3 plekken. De middelste bezetten we met een stoel voor de jongens. Alleen komt er later een man, die het hier allemaal een beetje regelt, die de stoel wilt weghalen. Gelukkig mag die blijven staan als we het uitleggen.

's Avonds als de jongens komen besluiten we op de trein te klimmen en daar te chillen en daarna gaan we naar de speeltuin waar we de rest van de avond kletsen en als kleine kinderen de speeltoestellen gebruiken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Lumsden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Februari 2019

Lake Hawea

08 Februari 2019

Wanaka

07 Februari 2019

Queenstown deel 2

07 Februari 2019

Arrowtown

06 Februari 2019

Glenorchy
Lotte

Ik ga hier proberen mijn reis in Thailand en Nieuw Zeeland met jullie te delen. Polarsteps was het hem toch niet dus terug naar de bekende waarbenjij.

Actief sinds 23 Aug. 2018
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 12437

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: